Xylitol hè un edulcorante pocu calori.

Xylitol hè un edulcorante pocu calori. Hè un sustitutu di zuccaru in certi gomme di masticazione è dolci, è certi prudutti di cura orale cum'è pasta di denti, filu, è collutori cuntenenu ancu.
Xylitol pò aiutà à prevene a carie, facendu una alternativa amichevule à i denti à i dolci tradiziunali.
Hè ancu bassu in calori, cusì sceglie l'alimenti chì cuntenenu stu edulcorante sopra u zuccheru pò aiutà à una persona à ottene o mantene un pesu moderatu.
A ricerca emergente chì scopre quì sottu suggerisce chì u xilitol pò avè altri benefici per a salute. Tuttavia, sta ricerca hè sempre in i primi tempi.
Questu articulu descrive ciò chì hè u xilitol è i pussibuli effetti di salute di a scelta di gum di xilitol. Hè ancu paragunatu u xilitol à un altru edulcorante: l'aspartame.
Xylitol hè un alcolu di zuccaru chì si trova in parechji frutti è ligumi. Hà un gustu forte è assai dolce à u cuntrariu di l'altri tipi di zuccaru.
Hè ancu un ingredientu in certi prudutti di cura orali, cum'è a pasta di denti è u collutoriu, cum'è un amplificatore di sapori è un repellente di moth.
Xylitol aiuta à prevene a furmazione di placca, è pò rallentà a crescita di bacteria assuciata à a carie dentale.
Sicondu una rivista di u 2020, u xilitolu pò esse particularmente efficace contr'à e ceppi bacteriali Streptococcus mutans è Streptococcus sangui. I ricercatori anu ancu truvatu evidenza chì u xilitol pò aiutà à a remineralizazione di i denti, sustene l'inversione di danni causati da i batteri, è riduce a sensibilità di i denti. aiutanu à riduce u risicu di futura carie dentale.
Xylitol hè un agentu antiinflamatoriu chì mata certi batteri, cumpresi quelli chì formanu plaque nantu à e gengive è i denti.
A cheilite corneale hè una cundizione inflamatoria dolorosa di a pelle chì affetta i cantoni di e labbra è a bocca. Una rivista di u 2021 delinea l'evidenza chì u collutoriu di xylitol o chewing gum riduce u risicu di keratitis in e persone di più di 60 anni.
Xylitol hè un ingredientu in parechji prudutti altru ch'è chewing gum.A persona pò ancu cumprà in granuli cum'è caramelle è altre forme.
Una meta-analisi di 2016 di trè prucessi clinichi suggerì chì u xilitolu pò ghjucà un rolu in a prevenzione di l'infizzioni di l'orechja in i zitelli. A squadra hà truvatu evidenza di qualità moderata chì dà à i zitelli xilitol in ogni forma riduce u risicu di l'otitis media aguda, u tipu più cumuni di Infezzione di l'orechja. In questa meta-analisi, u xilitol hà riduciutu u risicu da circa 30% à circa 22% paragunatu à u gruppu di cuntrollu.
I circadori sottolineanu chì e so dati sò incomplete è chì ùn hè micca chjaru se u xilitol hè benefica in i zitelli chì sò particularmente vulnerabili à l'infezioni di l'orechja.
Una rivista di u 2020 hà truvatu chì stu zuccaru bassu calori pò aumentà a sazietà, aiutendu a ghjente à stà più sanu più longu dopu avè manghjatu. A scelta di caramelle chì cuntene xilitol invece di zuccaru pò ancu aiutà à evità e calori vioti di zuccheru. Per quessa, sta transizione pò esse una bona opzione per e persone. cercanu di gestisce u so pesu senza cambià drasticamente a so dieta.
Tuttavia, nisun studiu hà dimustratu chì cambià à l'alimenti chì cuntenenu xilitol invece di zuccaru pò aiutà à perdiri pesu più di i metudi tradiziunali.
Un picculu studiu pilotu in u 2021 hà truvatu chì u xilitol avia pocu effettu nantu à u zuccaru in sangue è i livelli di insulina. Questu suggerisce chì pò esse un sustitutu di zuccaru sicuru per i diabetici.
Xilitol hà proprietà antibacteriale è antiinflamatorii chì ponu furnisce benefici supplementari per a salute.
A ricerca in 2016 suggerisce chì u xilitol pò aiutà à migliurà l'assorbimentu di calciu, impediscenu a perdita di densità di l'osse è riduce u risicu di l'osteoporosi.
Ci hè pocu evidenza chì u xilitol pone qualsiasi risichi per a salute, soprattuttu cumparatu cù altri edulcoranti. Ùn ci hè micca evidenza chì hè assuciatu cù effetti negativi longu cum'è u cancer.
Cum'è l'altri edulcoranti, u xilitol pò causà discomfort abdominal, cum'è nausea è bloating in certi persone. Still, una rivista di u 2016 hà dimustratu chì a ghjente generalmente tollerà u xilitol megliu cà l'altri edulcoranti, cù l'eccezzioni di unu chjamatu eritritol.
In particulare, u xilitolu hè estremamente tossicu per i cani. Ancu picculi quantità pò causà convulsioni, fallimentu di u fegatu, è ancu a morte. Ùn dà micca à u vostru cane un alimentu chì pò cuntene xilitol, è mantene tutti i prudutti chì cuntenenu xilitol fora di u vostru cane.
Attualmente ùn ci hè nisuna evidenza di interazzione periculosa trà u xilitol è qualsiasi altri sustanzi. In ogni casu, qualchissia cù pussibuli effetti negativi per a salute di u xilitol deve evitari più esposizione à questu è cunsultate un prufessiunale di salute.
Hè pussibule di sviluppà una allergie à qualsiasi sustanza. Tuttavia, ùn ci hè micca evidenza chì l'allergii di xilitol hè cumuni.
E persone cun diabete deve esse cuscenti di l'effettu di tutti i dolcificanti nantu à u zuccheru di sangue. Tuttavia, un picculu studiu pilotu in u 2021 hà dimustratu chì u xilitol hà avutu pocu effettu nantu à u zuccheru di sangue è a produzzione di insulina.
L'aspartame hè un edulcorante artificiale chì i pruduttori ponu aduprà solu o cù xilitol.
L'aspartame hà causatu una certa polemica quandu i primi studii animali suggerenu chì puderia aumentà u risicu di certi tipi di cancer. Ricerche recenti anu sfidatu questu.
Sia l'Amministrazione di l'Alimentazione è a Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti è l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentaria (EFSA) anu cunclusu chì l'assunzione di l'aspartame attuale accettabile (ADI) per l'aspartame hè sicura. Più specificamente, l'EFSA ricumanda chì l'aspartame hè sicuru à menu di 40 mg. di ADI per kilogramu di pesu corpu. U cunsumu tipicu di ogni ghjornu hè assai sottu à questu livellu.
A cuntrariu di l'aspartame, nisun studiu hà ligatu u xilitolu à i prublemi di salute serii. Per questu causa, certi cunsumatori puderanu preferite u xilitol à l'aspartame.
Xylitol hè un edulcoranti bassu calurii derivati ​​da certi frutti è vegetables.Manufacturers aduprà in dolci è prudutti di cura orali.
A maiò parte di a ricerca nantu à i beneficii putenziali di u xilitolu per a salute hè stata cuncentrata nantu à a so capacità di migliurà a salute orale cù e so proprietà antibacteriale è antiinflamatorii. Altri risultati di ricerca suggerenu chì u xilitol pò aiutà à prevene l'infizzioni di l'orechja, aiutà à a gestione di u pesu, è allevà a stitichezza, frà altri pussibuli benefici. .In ogni casu, più ricerca hè necessariu.
Comparatu à u zuccheru, u xilitol hà un indice caloricu è glucemicu più bassu, facendu un edulcorante attraente per i diabetici è quelli chì cercanu di perdiri pesu ...
Parechji rimedii di casa ponu prevene cavità o piantà cavità in i so primi stadi. Amparate più nantu à e cause, strategie di prevenzione è quandu vede ...
Cosa da fà quandu u cattivu gustu persiste? Parechji prublemi ponu causà questu, da una cattiva igiene orale à i disordini neurologichi. U gustu pò ancu varià, da ...
I ricercatori anu identificatu una "batteria bona" ​​chì riduce l'acidità è cumbatte "batteri cattivi" in bocca, chì puderia apre a strada per i probiotici ...
U dolore di cavità pò varià da lieve à severu. I cavità chì causanu u dolore sò spessu abbastanza profonde per affettà i nervi. Sapete più nantu à u dolore di cavità ...

 


Tempu di Postu: Mar-01-2022